انسان در جستجوی معنا

انسان در جستجوی معنا

[vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”alert-info” icon_fontawesome=”fa fa-book”]

عشق تنها راهی است که به وسیله آن می توان به ژرفای وجود انسان دیگری نفوذ کرد. هیچکس نمیتواند جز از راه #عشق به اسرار وجود انسانی دیگر کاملا آگاه شود.

[/vc_message][vc_column_text]کتاب های زیادی وجود دارن که به اصطلاح خودمون بهشون میگیم کتاب های انگیزشی یا روانشناسی انگیزشی یا زندگی نامه انگیزشی اما به جرات میتونم بگم برای من کتاب #انسان_در_جستجوی_معنا با تمامی این کتاب ها فرق داره .
دکتر فرانکل ( نویسنده کتاب ) روانپزشکی بوده که در اردوگاه کار اجباری (نازی ها) اسیر بوده و در آنجا همه افراد خانواده اش را از دست می دهد و حتی همسرش و مادرش به کوره های آدم سوزی سپرده شدند.

او نجات پیدا می کند و سرانجام وقتی رنج را پشت سر می گذارد متوجه می شود که پس از رنج زندگی انسان هایی که همچون او نجات یافتند دچار معناباختگی عجیبی شده.
او در این کتاب به زبانی بسیار ساده از معنای زندگی و مفهومی که در رنج نهفته است صحبت می کند.

از نظر من نکته ای که باعث میشه کتاب فرانکل با تمامی کتاب های انگیزشی فرق داشته باشه اینه که این کتاب خالی از هر گونه شعار انگیزشی هستش و فرانکل در جای جای داستان و گفته های خودش به رنج های زندگی خودش شما رو ارجاع میده.

کتابی که من دارم با ترجمه #امیرلاهوتی هست و برای نشر جامی هستش.
درسته که طرح جلد خیلی بدی داره ???? اما در عوض ترجمه خوبی داره ????????‍♀️
من این کتاب رو سه سال پیش هدیه گرفتم و قیمت پشت جلدش ١٢ هزارتومن هستش که البته الان فکر میکنم مبلغ بیشتری باشه.
این کتاب ١۶۴ صفحه است و زیاد قطور نیست.

راستی یک موضوعی که درباره ی کتاب باید بهتون بگم اینه که اوایل شاید تلخی داستان خیلی زیاد باشه زمانی که فرانکل از رنج های خودش در اردوگاه میگه خودِ من در این قسمت کتاب اینقدر اذیت شدم که حتی خواستم کتاب رو برای مدتی بذارم کنار تا تلخی اش از بین بره اما اینکار رو نکنید کمی که ادامه بدید دلیل این همه تلخی و رنجی که در داستان به تصویر کشیده رو خواهید فهمید.
من از این کتاب راضی بودم و به نظرم می تونه بسیار براتون مفید باشه و شما رو خیلی مفهوم ها در زندگی شخصی خودتون آشنا کنه ✅????????‍♀️

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_color=”warning” icon_fontawesome=”fa fa-folder-open-o” css_animation=”bounceInDown”]

مشخصات کتاب انسان در جستجوی معنا

  • عنوان: انسان در جستجوی معنا
  • نویسنده: دکتر فرانکل
  • مترجم: امیر لاهوتی
  • انتشارات: جامی
  • تعداد صفحات: ۱۶۴
  • قیمت چاپ ؟؟: ۱۲۰۰۰ تومان
  • جلد شومیز

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row full_height=”yes” equal_height=”yes” css=”.vc_custom_1546890244999{margin-top: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_btn title=”تلگرام” color=”primary” size=”lg” align=”left” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fa fa-telegram” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Ft.me%2Fbook_harmony||target:%20_blank|rel:nofollow”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_btn title=”اینستاگرام” color=”purple” size=”lg” align=”left” i_align=”right” i_icon_fontawesome=”fa fa-instagram” button_block=”true” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fbook_harmony%2F||target:%20_blank|rel:nofollow”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *