معرفی کتاب کافه ای در ته دنیا

معرفی کتاب کافه ای در ته دنیا

معرفی کتاب کافه ای در ته دنیا ، نوشته جان استرلکی

آنچه خواهید خواند و تماشا خواهید کرد، معرفی کتاب اعتراف باز از نگاه سرو امینی است.

شما چرا اینجا هستید ؟
آیا از مرگ می ترسی ؟
آیا زندگی پرمحتوایی داری ؟
آیا می توانید به این سوال ها پاسخ دهید ؟

به این سوال ها پاسخ دهید و بعد آن ها را بخوانید، چقدر با خودتان صادق بوده اید ؟ چقدر برای این سوال ها وقت می گذارید، به راستی از نظر شما پاسخ دادن به این سوال های ساده امری حیاتی است؟

اگر بدانیم چرا باید به این سوال ها پاسخ دهیم آن زمان است که متوجه آن می شویم که چگونه زندگی کردیم و حالا در کجای مسیر زندگی قرار داریم .
کتاب ” کافه ای در ته دنیا ” نوشته ی جان استرلکی در غالب یک داستان به نکات ظریف و البته فراموش شده زندگی مدرن می پردازد .

“داستان درباره ی مردی است به نام “جان” که مدیر یک شرکت تبلیغاتی است و بعد از مدت ها کار مداوم تصمیم می گیرد برای مدتی استراحت کند.
جان برای این استراحت کوتاه با ماشین شخصی اش به جاده می زند، اما در مسیر با مشکلاتی مواجه می شود که به طور کاملا تصادفی از یک کافه ی بین جاده ای سر درمی آورد.
در کافه نگاهش به منوی غذا می افتد و سوال هایی عجیب و غریب که او را دچار سردرگمی می کند…..”

“کافه ای در ته دنیا” کتابی است درباره ی فهم معنای زندگی ، جزئیاتی که زندگی روزمره و تلاش برای رسیدن به اهداف گوناگون، آن را از چشم ما پنهان کرده.
شاید در نگاه اول تصور کنیم با یک داستان کوتاه رو به رو هستیم اما در بطن این روایت یک خودشناسی بزرگ نهفته است، دستیابی به خوشبختی درونی.

کتاب کافه ای در ته دنیا به ما می فهماند که معنای اصلی زندگی هر کدام از ما چگونه پیدا
می شود و خیلی از دستاورد هایی که باور کرده ایم برای ما معنای حقیقی زندگی بوده تقلبی است.

نویسنده کتاب یعنی “جان استرلکی ” متولد 1969 است و همیشه آرزو داشت زندگی اش سرشار از ماجراجویی باشد و به هر کجای دنیا که خواست سفر کند درست مثل یک جهانگرد.
شاید دلیل نگارش این کتاب این باشد که استرلکی بیش از یک دهه ی زندگی اش را کار کرد تا بتواند پول ذخیره کند و به واسطه آن به رویاهای زندگی اش برسد.
او همزمان دو یا سه شغل داشت و سعی می کرد پول لازم برای پرداخت هزینه های آموزش خلبانی را بدست آورد.

پس از حضور در دانشگاه هواپیمایی و دو سال کار ، به دلیل ابتلا به یک بیماری نادر ناگهان تمام رویا های او از بین رفت.
جان استرلکی در جایی گفته است : ” گاهی اوقات ما مجبوریم آنچه را که در همه چیز احساس می شود ، از دست بدهیم تا در واقع همه چیز را پیدا کنیم.”
در سن 32 سالگی ، پس از گذراندن چندین سال در مشاغل پر استرس ، پررنگ بودن و ساعات طولانی ، زندگی “عادی” خود را رها کرد تا سرانجام آرزوی سفر به دنیا را دنبال کند.

اندکی پس از بازگشت ، استرلکی دارای تجربه تایپ آگاهانه ای بود که به مدت 21 روز ادامه داشت. آنچه در او سرازیر شد ، به کتاب کوچکی تبدیل شد به نام کافه چرا یا کتاب کافه ای در ته دنیا.

عجیب نیست که او یکی از تاثیر گذار ترین سخنران های انگیزشی است و به واسطه اتفاق های عجیب در زندگی اش توانسته معنای از دست رفته زندگی اش را بیابد.

شما می توانید ویدئو معرفی کتاب کافه ای در ته دنیا را از طریق وبسایت بوک هارمونی ، اینستاگرام بوک هارمونی ، آپارات ، یوتیوب و سایر رسانه تماشا کنید.

مشخصات کتاب

کافه ای در ته دنیا

نشر ژاله

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *